Tannlege spesialistene

Tannlegene Helge Lysne, Berit Bae Lier, Berit Aanerød, Beate Bjerke Olsen
Tannpleierne Tabita Solstad, Linda Møinichen og Linda Hanstad

Spesialister innen protetikk og bittfunksjon, periodonti (tannkjøttsykdommer),
endodonti (rotfylling). Allmen tannlege praksis. Du kan stole på lang erfaring og kompetanse!

Utskriftsvennlig versjon

Tannlege Berit Bae Lier

Publisert: 25.10.2012
Tannlege Berit Bae Lier
Tannlege Berit Bae Lier har jobbet privat som tannlege i Ski siden hun var ferdig utdannet ved Universitetet i Oslo i 1994.
Hun gjennomgikk videreutdannelse i periodonti (tannkjøttssykdommer) fra 2000 til 2003. Ferdig  utdannet spesialist i periodonti ved universitetet i Oslo 2003.

Hun behandler tannkjøttssykdommer (periodontitt/gingivitt) og jobber også som almennpraktiserende tannlege. Med seg på laget mht behandling av periodontitt har hun tannpleier Linda Møinichen, tannpleier Tabita Solstad og Linda Hanstad.

Tannlege Berit Bae Lier utfører også innsetting av implantater med refusjon fra Helfo. Hun har samarbeid med tannlege, spesialist i protetikk og bittfunksjon, Helge Lysne og tannlege, spesialist i endo (rotfylling), Berit Aanerød som arbeider ved samme klinikk. På denne måten blir det et sterkt faglig fellesskap til pasientens beste.

Aktuelt

Timeforespøsel

Dersom du ønsker å bestille time hos oss gjøres dette på vår kontortelefon:

Akutte forspørsler gjøres til vår hovedtelefon.

Spesialister

Våre tannleger har spesialist-utdannelser. Som pasient hos oss får du en helhetlig vurdering/utredning av spesialkompetente tannleger, og ut fra dette grunngitte behandlingsforslag!

Man : 08 - 16
Tir : 08 - 16